Pages

۱۳۸۹ مرداد ۲۸, پنجشنبه

هم من اشتباه می کنم...هم تو: اخرین درس اخلاق

می‌تونی حق اشتباه کردن و دچار سو تفاهم شدن رو ازکسایی که دوستشون داری بگیری، و با یه لغزش کوچیک همه ی وجودشون رو زیر سوال ببری و طردشون کنی. ولی‌ بعد از اینکه همهٔ دوستای‌ خوب و قابل اعتمادت رو بخاطر همین لغزش های کوچیک گذاشتی‌ کنار، تو میمونی و ریاکارایی که  ظاهرا هرگزهیچ خطایی نمیکنن، ولی‌ به وقتش و یکبار برای همیشه بخاطر خودشون بد جوری نابودت می‌کنن.
همیشه، یه گوشه از قلبت، یه جایی‌ بذار که وقتی دلت از کسی که دوستت داره گرفته بتونی‌ ناراحتیت‌ رو توش جا بدی، و قبل از اینکه تمام خوبیهاش رو فراموش کنی‌ و بدیهای اغراق شدش ذهنت رو اشباع کنه، قلب مهربونت ببخشدش.

۴ نظر:

Morteza گفت...

ای بابا ... من یکبار واسه همین موضوع یک پستی نوشتم به نام "وقتی دوستی ها بوی شاش میگیره" . یعنی به معنی واقعی از دوستم ناراحت بودم و به هر طرف نگاه می کردم بوی نامردی و خیانت می دیدم... اما بعد فراموشش کردم ... میدونی حالا هم باهاش هنوز دوستم ... اما مثل اینکه من به بعضی نامردی هاش عادت کرده ام

ناشناس گفت...

باشه
سعي خودمو مي كنم ولي قول نميدم!
سلام

! گفت...

chera up kardi khabar nadadi?!
oonam neveshte be in khoobio!

علامت سوال گفت...

p:
khabar midam dg;)